سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

برگزاری پاویون ایران در نمایشگاه بین المللی گوانجو چین

رئیس سازمان صنعت, معدن و تجارت خراسان رضوی از برگزاری پاویون جمهوری اسلامی ایران با محوریت خراسان رضوی در نمایشگاه بین المللی گوانجو چین خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، راضیه علیرضایی گفت: این پاویون توسط سازمان صنعت, معدن و تجارت خراسان رضوی از تاریخ 19 تا 22 مهر امسال با هماهنگی نمایندگی وزارت امور خارجه و کنسولگری ایران در گوانجو برگزار می شود.
وی افزود: چین یک بازار جدید در برنامه اهداف صادراتی استان است و تلاش می شود حضور شرکت های ایرانی در این نمایشگاه بتواند منجر به خلق فرصت های جدید در حوزه تجارت شود.
علیرضایی با بیان اینکه 10 شرکت توانمند ایرانی در پاویون ایران در فضایی به مساحت 110 متر مربع حضور خواهند داشت, تصریح کرد: زمینه فعالیت این شرکت ها, فرش, خشکبار, زعفران, مشاوره صنعتی و مهندسی و پسته می باشد.
وی با اشاره به تخصیص غرفه رایگان به این شرکت ها جهت حمایت از حضور شرکت ها در این نمایشگاه, افزود: گوانجو دروازه جنوبی چین است و یکی از استانهای ثروتمند چین و سومین شهر مهم این کشور می باشد و موقعیت بندری و زمینه های مناسب زیرساختی در گوانجو و فعال بودن شرکت های مختلف نقش راهبردی ویژه ای به این استان چین داده است.
انتهای پیام// ف.ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.