سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان ؛

افتتاح زنجیره سرد دانشکده علوم پزشکی آبادان

زنجیره سرد دانشکده علوم پزشکی آبادان افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ترحمی معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: زنجیره سرد معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان با حضور نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی و تیم پایش وزارت بهداشت افتتاح شد.

شهرام ترحمی در آیین افتتاح زنجیره سرد دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: راه‌اندازی این زنجیره سرد چیزی حدود 8میلیارد ریال هزینه داشته است.

وی گفت: این مجموعه تازه افتتاح شده متشکل از دو زنجیره مجزای بالای صفر درجه و زیر صفر درجه است.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به کاربری زنجیره سرد در دانشکده علوم پزشکی آبادان، افزود: زنجیره زیر صفر برای نگهداری و مواد واکسنی و بیولوژیکی مثل واکسن فلج اطفال که نیازمند دمای زیر صفر هستند، به بهره‌برداری رسید.

وی زنجیره بالای صفر درجه را برای استفاده از مواد واکسنی و بیولوژیکی نیازمند نگهداری دمای بالاتر، قلمداد کرد و گفت: این زنجیره مجهز به سیستم اعلام هشدار است و در صورت قطعی برق زنجیره، این اتفاق بلافاصله به اپراتور اعلام می‌شود.

ترحمی زنجیره سرد دانشکده علوم پزشکی آبادان را در فضایی نزدیک به 70متر مربع تعریف کرد و افزود: همزمان 200 دستگاه یخچال نگهداری واکسن نیز در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان توزیع شد.

وی گفت: یخچال‌های نگهداری واکسن به سفارش دانشکده علوم پزشکی آبادان و مخصوص این کار ساخته شده است.

زنجیره سرد معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان با حضور دکتر جلیل مختار، نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی و تیم پایش وزارت بهداشت به صورت رسمی به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.