سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حواشی تمرین تیم‌ملی فوتبال قبل از رویارویی با تیم‌ملی کره جنوبی

تمرین مشترک تیم ملی بزرگسالان با جوانان/جدال شاگردان کی روش و پیروانی در غیاب اصحاب رسانه + فیلم

دیدار تدارکاتی تیم ملی بزرگسالان و جوانان در غیاب خبرنگاران و عکاسان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به حضور هم‌زمان بازیکنان تیم‌های ملی بزرگسالان و جوانان در زمین شماره 1 آزادی یک بازی تدارکاتی بین این دوتیم برگزار شد.


پ

ترکیب تیم ملی بزرگسالان مقابل جوانان مشخص شد

بازیکنانی که در بازی مقابل ازبکستان نیمکت نشین بودند امروز با صلاحدید کی روش مقابل تیم ملی جوانان بازی می کنند تا آماده دیدار با کره جنوبی شوند.

علیرضا حقیقی،آندو تیموریان،کریم انصاری فر،اشکان دژاگه،پوریا غفوری،علیرضا جهانبخش،مهدی ترابی،عزت اله پور غاز،محمد انصاری و 

سروش رفیعی بازیکنانی هستند که مقابل تیم ملی جوانان صف آرایی می کنند.

فریدون معینی در ورزشگاه آزادی حضور یافت تا ارزیابی از بازی دو تیم ملی بزرگسالان و جوانان داشته باشد و گزارشی را به کمیته فنی فدراسیون فوتبال ارائه دهد.


حواشی تمرین تیم ملی جوانان و بزرگسالان:

بازیکنان تیم ملی از جمله حاج صفی، رامین رضاییان و سردار آزمون برخورد گرمی با امیر حسین پیروانی داشتند و با او چند دقیقه ای خوش و بش کردند.

همچنین افشین پیروانی مدیر تیم ملی بزرگسالان و امیر حسین پیروانی سرمربی تیم ملی جوانان چند دقیقه ای با یکدیگر صحبت کردند.

دستیارن کی‌روش زودتر از موعد مقرر به ورزشگاه آمدند و موانع تمرینی را در نیمی از زمین آماده کردند و در یک نیمه دیگر تیم‌ملی جوانان در حال گرم کردن بودند. نکته قابل توجه این بود که تیم ملی جوانان با لباس‌هایی با برند متفاوت نسبت به تیم بزرگسالان حاضر بودند تیم ملی فوتبال لباس سبز رنگ برتن دارد اما ملی پوشان جوان پس از برگزاری تمرین با لباس قرمز رنگ برای انجام دیدار دوستانه با لباس سفید وارد زمین شدند.

کی‌روش با بازیکنان قبل از بازی صحبت کرد. جلال بشرزاد هم در ورزشگاه آزادی حضور دارد، خانبان، آنالیزور تیم‌ملی را فیلم‌برداری کرد. نیما میرزازاد دروزاه‌بان تیم ملی جوانان قبل از بازی با اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم ملی خوش و بش کرد. با آغاز بازی تدارکاتی از خبرنگاران خواسته شد تا ورزشگاه‌ را ترک کنند.

دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان و کره جنوبی روز سه ‌شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.


برگزاری بازی تدارکاتی دغدغه اصلی‌مان است


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.