سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

جابجایی بیش از 20میلیون مرسوله پستی در خراسان رضوی

مدیر کل پست خراسان رضوی گفت: حجم مرسوله های جابجا شده در خراسان رضوی در نیمه نخست امسال بیش از 20میلیون و 150 هزار مرسوله است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد شفیعی همزمان با 17 مهر روز جهانی پست افزود: این رقم 8درصد از سهم کل ترافیک کشور را شامل می شود.

وی اظهارداشت: از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه عملکرد پست تلفنی 193،حدود 217 درصدو ثبت نام کارت هوشمندملی 280درصدنسبت به مدت مشابه پارسال رشد داشته است.

شفیعی گفت: خدمات پستی فرودگاهی نیز با همکاری فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد نسبت به مدت مشابه پارسال 600 درصد افزایش داشته است.

وی اظهار داشت: از 41 هزار و 820 معبر مشهد، 20 هزار و 600 معبر فاقد نام هستند.

مدیر کل پست خراسان رضوی اجرای پروژه ملی GNAFیا یکسان سازی نشانی را یکی از پروژه های اقتصاد مقاومتی اعلام کرد و افزود: در این راستا تاکنون 96 درصد از سه میلیون آدرس پستی در این استان تعیین نشانی شده که در این زمینه رتبه نخست کشور نصیب استان خراسان رضوی شده است.

شفیعی افزود: شاخص سرانه مرسولات پستی در این استان طی نیمه نخست امسال سه و نیم مرسوله و در کشور دو و شش دهم مرسوله می باشد در حالی که متوسط این رقم در جهان 50 مرسوله است که نشان می دهد تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله بسیار است.

انتهای پیام //ف.ض

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.