سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

برگزاری اردوی تیم ملی کبدی عراق در رامهرمز

سرمربی تیم ملی کبدی جوانان عراق گفت: از این که به ایران آمدیم و در رامهرمز اردو زدیم بسیار راضی هستیم، زیرا که در کنار مربی ملی این شهر علی یزدانفر مشغول به تمرین هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علا حسین، سرمربی تیم ملی کبدی جوانان عراق اظهار کرد: از این که به ایران آمدیم و در رامهرمز اردو زدیم بسیار راضی هستیم، زیرا که در کنار مربی ملی این شهر علی یزدانفر مشغول به تمرین هستیم.

وی ادامه داد: رشته کبدی رشته‌ای دوست داشتنی است و امسال در آسیا تیم ملی هند اول و تیم ملی ایران سوم و تیم ملی جوانان عراق سوم شد.

سرمربی تیم ملی کبدی جوانان عراق تصریح کرد: تاکید فدراسیون کشورمان بر این بود که حتما در ایران و به‌ویژه رامهرمز اردو بزنیم تا بتوانیم از تجربیات بالای مربی کبدی رامهرمز بهره ببریم.

وی افزود: امیدواریم که بتوانیم این رشته ورزشی را در کنار برادران خوب ایرانی گسترش دهیم و از برخورد بسیار خوب ایرانی‌ها احساس رضایت می‌کنیم.

علا حسین تاکید داشت: کبدی جوانان عراق 2 سال است فعالیت می‌کند که در سال اول نزد علی کافی از خرمشهر آموزش دیدیم و الان در کنار استاد علی یزدانفر آموزش‌های تکمیلی را می‌بینیم.

سرمربی تیم ملی جوانان کبدی عراق در پایان گفت: رامهرمز امکانات خوبی برای آموزش کبدی دارد و اردوی 8 روزه‌ای که در این شهر زدیم تاثیر بسیار مثبتی برای ما داشت و امیدواریم که این تبادل تجارب ورزشی دو سویه باشد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.