سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زبان طنز «خشکسالی و دروغ» به جذب مخاطب کمک می‌کند

پدرام علیزاده روند اکران جدیدترین فیلم بلند سینمایی خود را مورد بررسی قرار داد.

پدرام علیزاده کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به نقطه قوت «خشکسالی و دروغ» در جذب مخاطب بیان کرد: مجموعه‌ای موفق از عوامل پشت دوربین و جلوی دوربین دور هم جمع شدند و متنی قوی و قصه گو با داستانی جدید به معضل طلاق و...می پردازد. در کنار این ها زبان طنز روایت کمک کرد تا در نهایت فیلم برای مخاطب جذاب شود.
 
وی در خصوص روند اکران «خشکسالی و دروغ» تا به امروز گفت: خوشبختانه استقبال مخاطبان از این فیلم راضی‌کننده است اما به هر حال همان ابتدا به خاطر تحریم شدن از طرف حوزه هنری، یک شوک به ما وارد شد و انتظار تحریم را نداشتیم؛ چون دو، سه ماه قبل تر فیلم را دیده بودند و این حرکت برای ما عجیب بود.
 
وی افزود: از سویی چون این فیلم کاملا در بخش خصوصی و با هزینه شخصی ساخته شده، برای اینکه بتواند موفق‌تر باشد؛ نیاز به سالن های حوزه داشت.
 
وی ادامه داد: این هفته هم به علت ایام عزاداری و بازگشایی مدارس همه فیلم‌ها که «خشکسالی و دروغ» از این دسته مستثنی نیست، با افت فروش روبرو می‌شوند؛ اما به نظرم از هفته دوم روند استقبال ادامه خواهد داشت.
 
 
 
انتهای پیام/
 
 
 
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.