سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس؛

ایجاد وحدت بین مردم وظیفه مبلغان در محرم

امام جمعه موقت بندرعباس گفت: امام حسین (ع) برای اصلاح امت پیامبر به شهادت رسید و پیام محرم آگاه کردن جامعه از انحرافات است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،حجت الاسلام و المسلمین فروزان نژاد در خطبه های نماز جمعه بندرعباس گفت: ابلاغ پیام دین به مسلمانان و ایجاد وحدت بین مردم وظیفه مبلغان در محرم است.  

وی گفت :نوحه خوانی و مداحی های عاشورا باید رنگ انقلابی و شناخت دقیق دشمنان را به دنبال داشته باشد. 

امام جمعه موقت بندرعباس کربلا را نمایشگاه آموزش معرفت برای مردم دانست و اضافه کرد: عزاداری ها باید جامعه را به یک جامعه روحانی تبدیل و روح مردم را به اهل بیت و شهدا نزدیک تر کند. 

حجت الاسلام و المسلمین فروزان نژاد در بخش دیگری از خطبه ها گفت: در نظام اسلامی باید همایش و اجتماعاتی با حضور نخبگان تشکیل شود . 

در ابتدای خطبه ها جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه به مناسبت روز نیروی دریایی سپاه به جان فشانی شهید مهدوی و یارانش در جزیره فارسی اشاره کرد و گفت: ایستادگی این نیروها تا به امروز موجب شده تا دشمن فکر نزدیکی به مرز دریایی را از خود دور کند.
 
سردار تنگسیری با اشاره به ترس ناوهای امریکایی از قدرت ایران افزود: امروز نیروی دریایی سپاه با اتکا به خدا و آموزه های قران مقابل زیاده خواهی امریکایی ها ایستاده است و در منطقه با موفقیت از تنگه هرمز و خلیج فارس حفاظت می کند.
انتهای پیام/ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.