سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شاهرود;

مهار آتش سوزی یک واحد پالایشگاهی در شاهرود

آتش سوزی پالایشگاه نفت و گاز شاهرود با نیروهای امدادی شهرستان شاهرود و با کمک نیروهای امدادی شهرهای اطراف خاموش شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شاهرود ، فرماندار شاهرود از سوختن 5 مخزن مواد نفتی این واحد پالایشگاهی خبر داد و  گفت : ابعاد این سانحه می توانست بیشتر از این ها باشد اما اقدام به موقع نیروها، همدلی همه دستگاه ها و از جمله مدیریت بحران، ارتش، آتش نشانی شهرداری های شاهرود، بسطام و دامغان و دیگر دستگاه ها سبب شد در زمان مناسبی هم از گسترش شعله ها به دیگر بخش ها خودداری شود و هم از حجم آتش سوزی کاسته و به تدریش عملیات اطفای کامل صورت گیرد.
محمدرضا هاشمی تصریح کرد: متاسفانه در جریان این آتش سوزی که به دلیل وزش باد و وجود موادنفتی و میعانات گازی مهار آن دشوار بود، افزون بر 80 هزار لیتر موادسوختی در شعله های آتش سوخت.
وی با اشاره به تشکیل ستاد بحران شهرستان در فرمانداری شاهرود در حدود یک ساعت بعد از وقوع آتش سوزی در فرمانداری شاهرود تصریح کرد: همین اقدامات به موقع و جهادی سبب شد که آتش سوزی در کمتر از پنج ساعت کنترل شود.
وی از مصدوم شدن دو نفر در جریان این حادثه خبر داد و خاطرنشان کرد: این دو براثر جراحات وارده بر اثر آتش سوزی بلافاصله به بیمارستان اعزام شدند.
هاشمی یادآوری شد: شدت سوختن این دو شهروند شاهرودی 20 و 30 درصد اعلام شده و کادر درمانی به صورت ویژه این دو مصدوم را زیر نظر دارند.
انتهای پیام / ه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.