سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

لزوم تعیین تکلیف موضوع حقوق های نامتعارف

همه دستگاه ها، پلیس را در تامین امنیت پایدار کمک کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛ابراهیمی پورامام جمعه آبادان گفت:پلیس به تنهایی نمی تواند امنیت پایدار جامعه را تامین کند و در تحقق این مهم، همه دستگاه های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی باید در عرصه حضور و مشارکت فعال داشته باشند.

حجت الاسلام علی ابراهیمی پور در خطبه های نمازجمعه این هفته آبادان در مصلای ثامن الائمه، با تسلیت فرا رسیدن ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان، با تبریک هفته نیروی انتظامی به دیدار اخیر فرماندهان این نیرو با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود:معظم له در آن نشست از امنیت به عنوان رکن اصلی پیشرفت جامعه در همه عرصه ها یاد کردند.

وی گفت:بر اساس گزارش فرمانده نیروی انتظامی شهرستان، بیکاری عامل اصلی ارتکاب جرم در جامعه است، لذا برای تامین امنیت در جامعه باید برای حل این مشکل فکر و تدبیر اساسی کرد.

حجت الاسلام ابراهیمی پور افزود:دیگر دستگاه های مسئول تامین اشتغال شهرستان باید به عرصه آمده و با کار جهادی، در تامین شغل جوانان و متقاضیان شغل گام بردارند و اینگونه نباشد که تنها پلیس را در عرصه تامین امنیت مسئول بدانیم.

وی بر راه اندازی کارگاه های کوچک اشتغالزایی در شهرستان و حمایت عملی از کارآفرینان در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل تاکید کرد.

امام جمعه آبادان در بخش دیگری از سخنانش گرفتن روحیه جهاد و مقاوت از مردم را از ترفندهای دشمن در زمان کنونی خواند و گفت:اگر دفاع جانانه و ایثارگری رزمندگان و شهیدان دفاع مقدس در برابر دشمن متجاوز نبود، امنیت و آسایش کنونی کشور نیز محقق نمی شد.

وی افزود:استکبار از هر عرصه و فضایی برای رسوخ به تفکر نسل جوان استفاده می کند و فضای مجازی به عنوان یکی از عرصه های فعالیت دشمن برای بدبین کردن مردم و جوانان به نظام جمهوری اسلامی مطرح است.

حجت الاسلام ابراهیمی پور همچنین با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف و به سرانجام رسیدن موضوع حقوق های نامتعارف، گفت:مردم انتظار دارند که این موضوع به صورت شفاف و صریح اطلاع رسانی شده و افرادی که غیر قانونی، حقوقی از بیت المال دریافت کرده اند نیز به دست قانون سپرده شوند.

امام جمعه آبادان افزود:مقام معظم رهبری نیز در فرمایشات و تاکیدات فراوان خود از دستگاه های مسئول خواسته اند که این موضوع به صورت شفاف اطلاع رسانی شود.

وی از برگزار کنندگان آیین شیرخوارگان حسینی در کشور و استان خوزستان و شهرستان آبادان تجلیل کرد و یاد و خاطره سردار شهید حاج حسین همدانی را به عنوان رزمنده خستگی ناپذیر، ولایتمدار و بصیر گرامی داشت.

انتهای پیام /
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.