سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقدماتی جام جهانی

پرو 2 آرژانتین 2/ماسکرانو 3 امتیاز را از آلبی سلسته گرفت

آرژانتین در غیاب مسی در خانه پرو به مصاف این تیم رفت و با تساوی 2 – 2 متوقف شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در قاره آمریکای جنوبی دو تیم پرو و آرژانتین در ورزشگاه استادیو ناسیونال شهر لیمای پرو در غیاب لیونل مسی به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

دقیقه 15 آرژانتین گل اول را به ثمر رساند. کرنر ارسالی آگوئرو در شلوغی محوطه جریمه پرو به فونس موری پیش تاخته رسید و او با یک ضربه دقیق، دروازه میزبان را گشود.

دقیقه 58 پرو به گل تساوی رسید. پاس درعمق ترائوکو را گوئرروی با تجربه خوبی استپ سینه کرد و یا یک ضربه دقیق از درون محوطه دروازه رومرو را گشود.

در دقیقه 76،آرژانتین باز هم از حریف پیش افتاد. حرکت عرضی پابلو زابالتا و پاس عمقی اش درون محوطه جریمه به گونزالو هیگواین رسید تا این مهاجم  یوونتوس، با ضربه ای دقیق، توپ را در کنج دروازه گایزه قرار بدهد.

دققه 83 پاس به عقب اشتباه از ماسکرانو، اشتباهی مرگبار که توپ را به پائولو گررو سپرد تا کاپیتان پرو درون محوطه جریمه توسط فونس موری سرنگون شود و داور اعلام پنالتی کرد.کریستین کوئوا پشت توپ ایستاد و حساب کار را 2 بر 2 مساوی کرد.

آرژانتین با این تساوی 16 امتیازی شد و در رتبه پنجم جدول 10 تیمی مسابقات قرار گرفت. پرو نیز با 8 امتیاز هشتم است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.