سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

یگان های ارتش توان مقابله با همه تحرکات دشمن در آن سوی مرزها را دارند

فرمانده لشکر 77 پیروز ثامن الائمه(ع) گفت: همه یگان های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران توانایی مقابله با همه تحرکات دشمن در آن سوی مرزها را دارند و با حفظ آمادگی های رزمی و بالا بردن توان دفاعی همه تهدیدات دشمن در منطقه به فرصت تبدیل شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ امیر سرتیپ دوم ستاد رضا آذریان در رزمایش تانک های ارتش در تربت جام افزود: برخی مسئولان سیاسی کشور با گزافه گویی خود در کاهش ارتقاء و قدرت دفاعی کشور به دنبال تضعیف توان و اقتدار قوای مسلح هستند.
وی نمایش اقتدار، توان و قدرت یگان های رزم و دفاع پیشگیرانه نیروهای عمل کننده تیپ 38 رزهی تربت جام را در این رزمایش موفقیت آمیز ارزیابی کرد و گفت: یگان های ارتش جمهوری اسلامی ایران با اجرای تمرینات سخت صحرایی همیشه آماده اند تا از اهداف و دستاوردهای این نظام مقدس حفظ و حراست کنند.
فرمانده تیپ 38 رزهی تربت جام نیز با اشاره به اهداف این رزمایش و بیان این که همه وظیفه داریم از ارزش های انقلاب و دستاوردهای این نظام مقدس به هر طریقی محفاظت کنیم، گفت: یکی از اهداف رزمایش احساس امنیت و آرامش پایدار برای شرق کشور بخصوص مردم این منطقه مرزی است.
سرهنگ رزهی ستاد ایرج دبیر نظامی افزود: اجرای مرحله نهایی این رزمایش 25 روزه گردان 246 تانک تیپ 38 زرهی، گوشه ای از آمادگی و نمایش اقتدار و قدرت این یگان ها برای نابودی و زمین گیر کردن اقدامات دشمن در آن سوی مرزها است.
انتهای پیام// م.م

برچسب ها: یگان ارتش ، مقابله ، دشمن ، مشهد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.