سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دو پروژه راه‌سازی در بیجار به بهره‌برداری رسید

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی دو پروژه راهسازی در شهرستان بیجار با اعتبار بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان؛ عصر امروز دو پروژه راهسازی در شهرستان بیجار با حضور حمید رضا عظیمیان معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان ملی زمین و مسکن، نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس و مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

پروژه 2 کیلومتری چهار خطه کردن جاده بیجار-دیواندره اولین طرح و قطعه دوم بیجار زنجان با 95 درصد پیشرفت فیزیکی و اعتباری بالغ بر 7 میلیارد تومان از دیگر پروژه‌های عمرانی بود که با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان ملی زمین و مسکن به بهره‌برداری رسید.

فرزداد لاهورپور نیز در این مراسم، اظهار داشت: پروژه چهار خطه بیجار-دیواندره یکی از طرح‌های اداره راه و شهرسازی شهرستان بیجار است که قبلا دو کیلومتر آن به بهره‌برداری رسیده  بود و امروز شاهد افتتاح کیلومتر 3 تا 5 این محور هستیم.

وی در خصوص مشخصات طرح گفت: طول مسیر این پروژه 5 کیلومتر و عرض تمام شده 24 متر است که میزان عرض سواره رو هر لاینی 3/7 درصد است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بیجار بیان داشت: حداکثر شیب طول مسیر هفت درصد است و میزان اعتبار صرف شده برای پروژه 35 میلیارد ریال است.

وی گفت: 47 هزار متر خاک‌برداری ،هفت هزار متر خاک‌ریزی ،شش دستگاه آبرو، 16هزار متر مکعب اساس و زیر اساس و بکارگیری 5 هزار و 500 تن آسفالت از دیگر مشخصات این پروژه در شهرستان بیجار است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.