سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

چهارخطه شدن مسیر قزوین – همدان

معاون وزیر راه و شهرسای در بازدید از محور آوج به رزن گفت : در صورت تعریض و بهسازی قطعه ی 10 کیلومتری باقی مانده در بین شهرهای آوج و رزن، کل مسیر قزوین – همدان چهارخطه می شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ به گفته ی امیر امینی ، عملیات چهارخطه سازی پروژه از بخش انتهایی حوزه استان قزوین به طول حدود 5 کیلومتر به زودی آغاز خواهد شد ، البته کار در این منطقه با توجه به برودت زیاد هوا و کوهستانی بودن مسیر دشوار است.

وی با بیان اینکه اداره کل راه و شهرسازی مناقصه را برگزار کرده و هم اکنون طرح و مطالعات نیز در مراحل پایانی قرار دارد، افزود: موارد و بحثهایی فنی در موضوع انتخاب مسیر وجود داشت که در بازدید امروز مورد بررسی و توجه قرار گرفت.

امینی عنوان کرد: در مورد مابقی مسیر هم با توجه به موقعیت خاص آوج پیشنهاد ما اینست که به جای تمرکز روی ورودی و خروجی کار اجرای کمربندی این شهر آغاز شود.

امینی ادامه داد: این کمربندی علاوه بر اینکه محور برون شهری را چهارخطه می کند، ورودی و خروجی شهر را نیز با توجه به شیبهای موجود ساماندهی کرده و ایمنی را به شکل قابل توجهی افزایش خواهد داد.

معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی با اشاره به بازدید انجام شده از سه راهی رحیم آباد در شهرستان بویین زهرا هم گفت: ترافیک محور شهرهای منتهی به بویین زهرا از این سه راهی وارد محور پر تردد قزوین همدان شده و از آنجا نیز به شهرهای مختلف سرازیر می شود که این موارد حجم خودروها در این بخش را زیاد کرده است.

امینی تصریح کرد: با توجه به اهمیت مسیر مقرر شد بحث اجرای تقاطع غیر همسطح در دستور کار قرار گرفته و کارهای مطالعات و برآورد هزینه آن انجام شود.

به گفته ی معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی ، با اجرای این تقاطع ورود و خروج از سمت رحیم آباد ایمن تر شده و آشکارسازی مسیر به خصوص در شب را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.