سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

راه اندازی «پایگاه بسیج بازرگانان» خرمشهر

«پایگاه بسیج بازرگانان» خرمشهر راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛حسینی فر رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر با اشاره به نشست خود با سردار نیکزاد قائم مقام پایگاههای بسیج کشور به منظور هماهنگی برای راه اندازی پایگاه بسیج بازرگانان خرمشهر گفت: پس از طرح موضوع یاد شده، مقرر شد تا با همکاری بسیج تجار سراسر کشور موضوع راه اندازی و تأسیس پایگاه بسیج بازرگانان خرمشهر در محل این اتاق در دستور کار قرار گیرد.

سید احمد حسینی فر  با بیان اینکه خرمشهری ها مردمی بسیجی، ولایتمدار و پشتیبانی همیشگی برای نظام و ولایت فقیه هستند، افزود: خرمشهر معنای واقعی کلمه بسیجی را در ۴۵ روز مقاومت جانانه به عنوان برگ زرینی از افتخارات این مرز و بوم به منصه ظهور رسانده است.

وی با اشاره به شعار امسال تحت عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» گفت: فعالیت در عرصه هایی همچون بسیج اقتصادی و بسیج مقاومتی نقشی موثر در تحقق عملی این شعار دارد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر از تمامی تجار، بازرگانان و فعالان عرصه اقتصادی خواست تا ضمن عضویت در این پایگاه، در جهت احیای اقتصاد منطقه و دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی بکوشند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.