سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

یکطرفه شدن جاده چالوس

جاده چالوس امروز یک ‌طرفه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ محمد نژاد ، رئیس پلیس راه استان مازندران از یک‌طرفه شدن جاده چالوس در روز جمعه خبر داد و گفت: تردد وسیله نقلیه از ساعت 15 تا 24 امروز  از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع شد.

وی با بیان اینکه تردد وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24  امروز نیز از مرزن‌آباد به کرج یک‌طرفه خواهد بود، افزود : ممنوعیت تردد موتورسیکلت نیز تا پایان محدودیت ترافیکی در جاده کرج ـ چالوس و بالعکس ادامه دارد.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد كلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی در جاده سوادکوه از ساعت 8 تا 22  امروز از تهران به قائم شهر و بالعكس، ممنوع است.

سرهنگ جعفر محمدنژاد با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلی ها از محور هراز و تهران به قائم شهر و بالعکس افزود : تردد انواع کامیون و کامیونت به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی نیز از ساعت 8 تا 22 ممنوع است.

وی گفت: ترافیک اکنون در همه جاده‌های مازندران عادی و روان است و شهروندانی که قصد تردد در جاده های مازندران را دارند با شماره‌های 2182934 و 2182920 و پیش شماره 011 می توانند از آخرین وضعیت راه‌های استان مطلع شوند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.