سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک ؛

نواخته شدن زنگ ترافیک در اراک

در مراسمی با حضور جمعی از مسولین استانی زنگ ترافیک در بوستان ترافیک شهرداری اراک نواخته شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ؛ در مراسم نواخته شدن زنگ ترافیک در اراک که جمعی از خانواده ها به اتفاق کودکان حضور داشتند استاندار مرکزی در سخنانی آموزش از دوران کودکی را  بهترین راه حل معضل ترافیک دانست .
محمود زمانی قمی افزود: آموزش از دوران کودکی بهترین راه حل معضل ترافیک است که این مهم باید در جامعه نهادینه شود
عباسی شهردار اراک نیز در این آیین گفت: ترویج فرهنگ و آموزش رفتارهای صحیح ترافیکی و آشنایی کودکان با قوانین راهنمایی و رانندگی از اهداف راه اندازی این پارک آموزشی است.
عباسی افزود: آموزش کودکان همراه با بازی موثر بوده و کودکان درک بالایی دارند و این آموزش ها می تواند ضریب ایمنی آنها را در کاهش آسیب های ناشی از حوادث کاهش دهد.
وی با اشاره به اینکه بوستان ترافیک شهرداری واقع در خیابان پامچال شهر صنعتی اراک با وسعت یک و نیم هکتار دومین بوستان ترافیک کشور از لحاظ وسعت و امکانات محسوب می شود افزود: سالانه بین 13 تا 14 هزار نفر از دانش اموزان دوره ابتدایی با حضور در این بوستان آموزش ترافیک می بینند .
سرهنگ امیدی، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان نیز در این آیین گفت: سال گذشته بیش از 16 هزار دانش آموز از این مدرسه بازدید کردند و با فرهنگ ترافیک و قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی اشنا شدند.
وی یاد آور شد کاهش حوادث و سوانحه رانندگی داخل شهری در اراک در شش ماهه نخست سال جاری نسبت به  نسبت به سال قبل از اثرات گسترش آموزش های ترافیکی در کودکان است.
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، زنگ ، ترافیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.