سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

اختتامیه کنگره ملی سرداران و 1880 شهید کهگیلویه و بویراحمد

کنگره ملی سرداران و 1880 شهید کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسؤولان ارشد کشوری و لشکری به کار خود پایان داد.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ نخستین کنگره ملی سرداران و 1880 شهید کهگیلویه و بویراحمد با حضور و سخنرانی میهمانان ویژه کشوری به کار خود پایان داد.

بر پایه این گزارش کنگره ملی سرداران و 1880 شهید کهگیلویه و بویراحمد از 11 لغایت 15 مهرماه با حضور مسؤولان کشوری و لشکری در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) با حضور حداکثری آحاد مردم برگزار شد.

سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در آیین اختتامیه کنگره ملی 1880 شهید استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: رهبری معظم انقلاب در دیدار خود از استان کهگیلویه و بویراحمد این استان را از نظر حماسه و دلاورمردی استان پیشرو دانستند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان با داشتن 13 هزار جانباز و ده‌ها هزار رزمنده نشان‌دهنده شیرمردی آنها در دفاع مقدس است.

وی با اشاره به برخی رشادت‌های رزمندگان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در عملیات والفجر 8 رزمندگان استان در قالب گردان‌های چندگانه حمایت‌های بی‌بدیل آفریدند.

سرلشکر جعفری فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در آیین اختتامیه کنگره ملی سرداران و 1880 شهید کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شهیدان با صداقت و اخلاص و معنویت در دفاع مقدس حضور پیدا کرده و از کیان اسلام دفاع کردند، گفت: شکوه و معنویتی که در کنگره شهدا دیده می‌شود، به دلیل اخلاص مردم و حضور پر شور آنها در صحنه است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دستاوردهای خون شهیدان اشاره کرد و گفت: امنیت مهمترین دستاورد خون شهیدان است و به برکت خون شهیدان امنیتی پایدار و بی‌نظیر در نظام و کشور ایران وجود دارد که در چند صحبت اخیر مقام معظم رهبری، حساسیت ایشان نسبت به امنیت و اهمیت آن را در این مقطع حساس شاهد بودیم.

وی تصریح کرد: در زمان جنگ هشت ساله، یک سال و نیم طول کشید تا خرمشهر آزاد شد، اما رزمندگان 6 سال جنگ را ادامه دادند تا امنیت حاصل شود و کسانی که خیال تجاوز را در سر می‌پرورانند، اگر هنوز این خیال را دارند، بدانند چه سرنوشتی در انتظار آنهاست.

 آیین اختتامیه کنگره ملی سرداران و 1880 شهید کهگیلویه و بویراحمد با تشییع پیکر دو شهید گمنام شروع و با حال و هوای عاشورایی به کار خود پایان داد.























انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.