سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

ضرورت رعایت حقوق افراد در شب‌های ماه محرم

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از همه دسته‌جات و هیات‌های عزاداری خواست در شب‌های ماه محرم رعایت حقوق افراد دیگر را داشته و از سد معبر در خیابان‌ها خودداری کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ محمد مرادی گفت: اعتقاد ما بر این است که افراد حاضر در مجالس عزاداری ماه محرم افرادی مومن و متدین هستند که می‌دانند حق‌الناس را باید رعایت کرد.

مرادی افزود: بر این اساس هرگونه سد معبر توسط دسته جات عزاداری بجز در روزها و شبهای عاشورا و تاسوعا در خیابان‌ها ممنوع است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین گل‌مالی کردن خودروها نیز ممنوع بوده و در صورت مشاهده با آن برخورد می‌شود.

مرادی تصریح کرد: گل‌اندود کردن خودرو دید رانندگان را به شدت کاهش می‌دهد و از طرفی گل‌اندود کردن شیشه و پلاک مشکلاتی هم برای امنیت سرنشینان بوجود می‌آورد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه با اشاره به شعارنویسی بر روی خودروها در این ایام، گفت: قطعا با شعارنویسی‌های سخیف برخورد می‌شود، زیر این امر در شان این ماه و عزاداران آن نیست.

مرادی با بیان اینکه نیروهای پلیس راهور در ساعات فعالیت دسته‌جات در محله‌های شلوغ حضور پررنگ‌تری دارند، گفت: عمده این محلات مسکن، میدان آزادی تا تقاطع مدرس، خیابان افشار توس، میدان غدیر، میدان شهدا، طول خیابان نقلیه، شریعتی و محله سرچشمه است که نیروهای پلیس راهور به طور ویژه جهت تسهیل تردد مردم  و روانی ترافیک حضور دارند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.