سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

باند سرقت خودرو های پرايد در کرمان متلاشی شد

فرمانده انتظامی شهرستان كرمان گفت: باند سارقان خودرو های پرايد در شهر کرمان متلاشی شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، بنابراعلام پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ عبدالعلی روانبخش اظهار داشت: در پي وقوع چندين فقره سرقت خودرو پرايد در سطح شهر کرمان و شهرهاي اطراف پيگيري اين موضوع در دستور کار ماموران انتظامي اين فرماندهي قرار گرفت.

وي گفت: ماموران انتظامي کلانتري 14 موفق شدند با انجام يک سري اقدامات اطلاعاتي و پليسي سه نفر از اعضاي اين باند که با يک دستگاه خودرو مسروقه در حال تردد بودند را شناسايي و در يك اقدام غافلگيرانه آن ها را دستگير کنند.

روانبخش  خاطر نشان کرد : سارقان دستگير شده که يکي از آن ها زن بود در بازجويي هاي ماموران پليس به سرقت   6 دستگاه خودرو پرايد در شهر کرمان اعتراف کردند.

وی گفت: ماموران انتظامي با هماهنگي مقام قضايي در بازرسي از مخفيگاه متهمان تعدادي ضبط، باند، وسايل منزل و مدارک هويتي مسروقه را نيز کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان كرمان با اشاره به سابقه دار بودن متهمان که به تازکي   از زندان آزاد شده بودند، ابراز داشت: در اين پرونده يک نفر مالخر نيز دستگير و به همراه سارقان به منظور پيگيري پرونده تحويل دستگاه قضايي شدند.

وي در پايان با اشاره به تقويت بخش‌هاي مختلف پليس در راستا پيشگيري از سرقت و برخورد قاطع با سارقان بر لزوم رعايت نکات ايمني و حفاظتي از سوي شهروندان تاکيد کرد.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.