سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

مسجد بقیه الله (عج) پایگاهی ایلامیان مقیم تهران

مدیر فنی پروژه مسجد ایلامی های مقیم تهران گفت: تکمیل مسجد بقیه الله می تواند به پایگاهی برای ایلامی هایی ساکن تهران و البرز تبدیل شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ مصطفی بیگی اعلام کرد: این پروژه در چهار طبقه و هر طبقه با زیربنای 650 مترمربع طراحی شده که با توجه به محدودیت منابع مالی که از محل کمک های مردمی تامین می شود، به 2 فاز اجرایی تقسیم شده است.

وی گفت : از حدود یک سال گذشته و حین انجام عملیات عمرانی، نماز جماعت در این مکان برقرار بوده است، ولی امروز با پیگیری های ویژه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و تلاش دوستان به بار نشست و هم اکنون، مرحله نخست این طرح شامل صحن، شبستان، مهد قرآن، سالن اجتماعات، مرکز تجاری محله ای، مدیریت و هیات امنا، رستوران و غذای آمادە و سایر فضاهای جانبی آماده بهره برداری است.

وی افزود : امیدواری کرد که به همت مردم و مسئولان به ویژه ایلامی های ساکن تهران و البرز این مسجد به عنوان پایگاهی معنوی برای هم استان ها تلقی شود و همت آنان، باعث آغاز و تکمیل 2 طبقه بعدی که شامل مرکز فرهنگی، درمانی، مهمانسرای ویژه ایلامی های مراجعه کننده به تهران، خواهد بود، شود.







 انتهای پیام/

برچسب ها: ایلام ، تهران ، البرز ، مسجد ، ساخت ، مقیم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.