سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

آغاز ثبت نام ازكارگران در سامانه جشنواره امتنان

ثبت نام ازكارگران در سامانه جشنواره امتنان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مدير اجتماعی اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی استان يزد ضمن بيان اين خبر گفت: اين اداره كل، به  منظور شناسايی و تجليل از نيروهای كار مولد، متخصص، مخترع، مبتكر و همچنين فرهنگ استفاده از فكر جمعی، اقدام به شناسايی كارگران، گروه های كار و واحدهای نمونه استان از روز شنبه مورخ 10/7/95 لغايت روز دوشنبه مورخ 10/8/95 نموده است لذا متقاضيان می توانند با توجه به شرايط موجود در دفترچه های راهنما نسبت به ثبت نام و ارسال مدارك اقدام نمايند.

لازم به ذكر است دفترچه های راهنمای انتخاب كارگران، گروه های كار و واحدهای نمونه در سايت اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی استان يزد به نشانی www.yazd.mcls.gov.ir در قسمت مديريت اجتماعی درج گرديده است.

سالاری گفت: سايت ثبت نام كارگران، گروه های كار و واحدهای نمونه در جشنواره امتنان از روز شنبه 10/7/95 به نشانی http://emtenan.mcls.gov.ir بازگشاي شده است كه علاقمندان می توانند با مراجعه به سايت اداره كل و با ورود به قسمت ثبت نام كارگران، گروه های كار و واحدهای نمونه استان ثبت نام نمايند.

وی يادآور شد: اخذ كد رهگيری و يادداشت و حفظ آن جهت انجام ويرايش های احتمالی و ورود به سامانه الزاميست و كارفرمايان و مديران واحدها نمی توانند به عنوان كارگر يا گروه كار در اين رقابت شركت نمايند.

انتهای پیام/ د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.