سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

قرائت پیام مهر در مدارس

پیام مهر در مدارس مازندران قرائت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با حضور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران و فرمانده انتظامی استان، پیام مهر به مناسبت هفته ناجا در مدارس قرائت شد.

سید علی قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در مراسم قرائت پیام مهر به مناسبت هفته ناجا در مدرسه شریف العلمای ساری، گفت: محرم و عاشورا اوج جلوه مظلومیت خاندان پیامبر است.

وی افزود: مردمی که پیش از بعثت پیامبر(ص)، آنها را هیچ حساب نمی کردند با وجود پیامبر دارای تمدن شدند و بعدها بر برخی از کشورها تسلط یافتند.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران به دانش آموزان توصیه کرد سخنان امام حسین(ع) پیش از شهادت را بخوانند و گفت: ما ایرانی و تنها ملتی هستیم که اهل بیت را با آغوش باز پذیرا شدند و اولین مردمی که نخستین حکومت شیعی را برپا کردند مردم مازندران بودند.

قاسمی افزود: در زمان ظهور امام زمان جامعه به حدی از رشد می رسد که هر کس نیازش را از جیب دیگری بر می دارد و کسی شاکی نمی شود.

وی با بیان اینکه همه افراد جامعه در غم و شادی یکدیگر شریک هستند، گفت: آمار تصادفات از 28 هزار نفر در 10 سال گذشته به 16هزار نفر در سال گذشته کاهش یافت و نشان داد همیاری با پلیس در مدرسه در فرهنگ سازی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تاثیرگذار بود.

وی افزود: در جامعه ‌ای رشد و پیشرفت صورت نمی‌گیرد مگر اینکه امنیت در آن حاکم باشد و نظام جمهوری اسلامی این توانایی را دارد که در سایه رهنمودهای رهبری به اوج اقتدار خود در تمام حوزه ها برسد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.