سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

لزوم همکاری مسئولان در سرشماری اینترنتی

معاون فرماندار رامهرمز بر لزوم همکاری مسؤولان ادارات برای انجام سرشماری اینترنتی تاکید داست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،شاهین خلیلی، معاون فرماندار رامهرمز گفت: سرشماری برای رسیدن به یک سری آمار بوده که برای برنامه‌ریزی و تدوین برنامه‌های آینده کشور ضروری است.

وی ادامه داد: برای توزیع اعتبارات و انجام فعالیت‌ها رجوع به شاخص‌ها و فاکتورهای آماری مورد نیاز است که اهمیت آمار را دوچندان می‌کند.

معاون فرماندار رامهرمز تصریح کرد: تاکید بسیار ویژه برای سرشماری اینترنتی شده است تا در هزینه‌های دولت و وقت بسیار صرفه‌جویی شود، لذا همه باید در این راستا حرکت کرده و اقدام به ثبت‌نام کنیم.

وی افزود: نیاز است آنچه را که در زمان حال به صورت واقعی وجود دارد، ثبت کنیم و حداکثر توان را برای اخذ آمار واقعی به کار بریم.

خلیلی همچنین گفت: مسئولان مردم را تشویق کنند و موارد مورد نیاز خواسته شده را به صورت واقعی به ثبت برسانند تا در آینده دولت بتواند به تصمیم‌گیری‌های خود بر اساس این آمار اقدام کند.

وی در پایان بیان داشت: مسئولان ادارات سعی کنند از تمام توان و امکانات خود در شهرستان برای این امر مهم استفاده کنند و علاوه بر پرسنل خود، مراجعینی که درخواست ثبت اینترنتی مشخصات خود را دارند با آنها نیز همکاری کنند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.