سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهنازی:

حضور توماس باخ سطح مسابقات ساحلی را ارتقا داد

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت:حضور رئیس کمیته بین المللی المپیک در مسابقات ساحلی آسیا،سطح این رقابت ها را افزایش داد.

شاهرخ شهنازی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد:به کاروان و مردم ایران تبریک می گویم که با حداقل ممکن ورزشکاران در سه رشته کشتی،رزمی و دو و میدانی توانستیم در جایگاه چهارمی مسابقات قرار بگیریم.

وی ادامه داد: از فدراسیون های کشتی،ورزش رزمی و دو و میدانی تشکر می کنم که باعث شدند از 32 ورزشکار اعزامی به این رقابت ها بتوانیم 21 مدال کسب کنیم. با توجه به اینکه مسابقات از این پس 4 سال یکبار برگزار می شود ما زمان زیادی برای آمادگی خواهیم داشت.

شهنازی افزود: سطح مسابقات ساحلی نسبت به دوره قبل افزایش خوبی داشت و کشور میزبان توانست مدال های زیادی را کسب کند و کاروان ایران در بخش انفرادی بدون حضور بانوان ورزشکار مقام خوبی را کسب کرد.

دبیرکل کمیته ملی المپیک در ادامه بیان کرد: مسابقات ساحلی مورد توجه کمیته بین المللی المپیک قرار گرفت به طوری که توماس باخ در مراسم افتتاحیه حضور پیدا کرد و مسابقات فینال را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

شهنازی درباره انتخابات اخیر برخی از فدراسیون ها گفت: من در ایران حضور نداشتم و از این اتفاقات دور بودم و نمی توانم به طور قطعی نظر بدهم. باید در جریان انتخابات قرار بگیرم و بعد تصمیم خود را مطرح کنم.

دبیرکل کمیته ملی المپیک در پایان خاطر نشان کرد: از کادر فنی تیم های ملی و ملی پوشان تشکر می کنم و امیدوارم در دوره های بعدی نیز شاهد موفقیت کاروان ایران باشیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.