سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

حمایت یک میلیون نفر در کشور از ایتام و محسنین

حدود یک میلیون نفر در سراسر کشور به عنوان حامی از ایتام و خانواده های محسنین حمایت می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) در جمع خبرنگاران درمشهد گفت : این افراد در قالب طرح اکرام ایتام پارسال حدود 3هزار و 300 میلیارد ریال کمک کردند.

علی محمد ذوالفقاری افزود : از طرحهای دیگر کمیته امداد برای جذب مشارکتهای مردمی استفاده از شبکه های نیکوکاری است که پارسال مردم هزار و 300 میلیارد ریال در این چارچوب مشارکت کردند.

او گفت: طرحهایی همچون جشن عاطفه ها، جشن نیکوکاری، جشن رمضان و جشنهای ازدواج از دیگر طرحهایی هستند که در طول سال اجرا می شود.

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: درآمد کنونی این نهاد در حوزه صدقات سالانه حدود 2هزار و 700 میلیارد ریال است.

او افزود : مشارکت و تعامل بیشتر با موسسات خیریه و جلوگیری از همپوشانی در ارائه خدمات به مددجویان از اهداف این نهاد است .

ذوالفقاری گفت: یکی از مشکلاتی که با خیریه ها وجود دارد این است که بیشتر در مناطق برخوردار شهرها مستقر هستند و در مناطق کمتر برخوردار و فقیرنشین یا روستاها کمتر خیریه ها استقرار دارند.

او ادامه داد: حدود 10 میلیون نفر از مردم در کمیته امداد امام خمینی(ره) مشترک هستند که در امر کمک به نیازمندان مشارکت دارند. تجلیل از خیرین، دسته بندی آنها و جدی گرفتن نقششان در فرایند خدمات رسانی موردنظر کمیته امداد قرار دارد.

انتهای پیام//ف.ض

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.