سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

709 منطقه سوریه به آتش بس پیوستند

مرکز روسی نظارت بر آتش بس سوریه از پیوستن 709 منطقه به آتش بس با امضای موافقت نامه مربوطه خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ مرکز نظارت بر آتش بس سوریه سه شنبه در بولتن خبری خود اعلام کرد: در شبانه روز اخیر هفت منطقه سوریه با امضای موافقت نامه به آتش بس پیوستند.

این بولتن خبری در پایگاه اینترنتی وزارت دفاع روسیه منتشر و در آن خاطرنشان شده است: مذاکرات برای پیوستن گروه های معارض مسلح در حومه شهرهای حلب و حمص به آتش بس در سوریه ادامه دارد.

مرکز نظارت بر آتش بس سوریه همچنین از 49 مورد نقض پیمان ترک مخاصمه از سوی توسط تروریست های ضد سوری و گروههای مسلح موسوم به معارض در شبانه روز اخیر خبر داد.

در بولتن خبری این مرکز روسی گفته شده است: مناطقی که از سوی تروریست ها گلوله باران شده اند در استان های حلب، لاذقیه، حما و دمشق قرار داشتند که با سلاح های سنگین هدف قرار گرفتند.

مرکز نظارت بر آتش بس سوریه در ادامه اعلام کرد: هواپیماهای روسیه و سوریه علیه مراکز گروه های مسلحی که آتش بس را پذیرفته و موافقت نامه مربوطه را امضا کرده اند هیچ حمله ای صورت نداده اند.

این مرکز وابسته به وزارت دفاع روسیه است و از ماه فوریه گذشته (نیمه نخست اسفند ماه سال گذشته) برای برقراری آتش بس در سوریه با گروه های جنگجو و سران مناطق به منظور امضای موافقت نامه مذاکره می کند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.