سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

15 مهرماه پایان مهلت شرکت در جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان گفت: 15 مهرماه پایان مهلت شرکت در دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان است.

مجتبی‌رضازاده، در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: پیش از این پایان شهریورماه به عنوان آخرین مهلت ارسال متون نمایشی به دبیرخانه جشنواره اعلام شده بود اما فرصت شرکت در این جشنواره به علت تقاضاهای متعدد و استقبال علاقه مندان هنر صحنه تا نیمه مهرماه تمدید شد.

وی، باشاره به مراجعه متقاضیان به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانیmehrfestival.irبرای ثبت نام و دریافت کد رهگیری در قالب نسخه چاپی افزود:مدارک مورد نیاز نظیر مجوز کتبی نویسنده، چکیده سوابق هنری کارگردان، چکیده سوابق هنری گروه و خلاصه متن نمایش را در یک صفحهa٤و به صورت تایپ ارائه کنند.

به‌گفته‌وی،ارسال سه نسخه از متن نمایش تایپ شده در حوزه نمایش صحنه‌ای و ارسال سه حلقه لوح فشرده از فیلم نمایش در بخش نمایش خیابانی از طریق پست به نشانی «کاشان، میدان شورا، بلوار شهیدان خاندایی، فرهنگسرای مهر، دبیرخانه دوازدهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان» و با کد پستی ١٣١١-٨٧١٣٧از دیگر اقدامات لازم برای شرکت در این جشنواره ملی است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان گفت: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ضوابط و شرایط شرکت در جشنواره می‌توانند با شماره تلفن‌های ١-٠٣١٥٥٤٢٤٢٠٠ تماس حاصل کرده و یا به تارنمای جششنواره به نشانیmehrfestival.irمراجعه کنند.

رضازاده در پایان تصریح‌کرد: دوازدهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان در نیمه دوم آذرماه سال جاری همزمان باهفته وحدت همزمان با ولادت پیامبر اکرم(ص) و میلاد امام صادق(ع) در فرهنگسرای مهر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان این شهرستان برگزار می‌شود .



انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.