سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

صدور حکم بیش از یک میلیاردی دو پرونده قاچاق گوشی تلفن همراه

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان؛از صدور حکم یک میلیاردو پانصدو سی و نه میلیون ریالی دو پرونده قاچاق گوشی تلفن همراه در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ممیزی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان؛ گفت:برحسب گزارش دایره آگاهی شهرستان خدابنده از توابع استان زنجان ،تعداد دو محموله گوشی تلفن همراه به تعداد 392 دستگاه در برندهای سامسونگ و هواوی در این شهرستان کشف و ضبط شد.  
وی افزود:در این رابطه تعداد 2 پرونده در شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی خدابنده تشکیل و تحقیقات لازم انجام پذیرفت.
متهمین اضافه کرد : هیچگونه مدرک معتبر گمرکی در اینخصوص نداشته که این امر نشان دهنده قاچاق بودن محموله و ورود غیرقانونی کالاها به داخل کشور می باشد.
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان خاطرنشان کرد:طبق استعلام از گمرک استان ،ارزش محموله ها بیش از یک میلیاردو دویست و هشتاد میلیون ریال اعلام شد.
ممیزی گفت:براین اساس پس از سیر مراحل قانونی،عاملین قاچاق علاوه بر ضبط کالاهای مکشوفه به نفع دولت به پرداخت جریمه نقدی بمیزان یک میلیاردو پانصدو سی و نه میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شد.


انتهای پیام/ن
برچسب ها: حکم ، قاچاق ، گوشی ، تلفن ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.