سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ظاهری در نطق میان دستور:

اهداف اقتصادی مقاومتی باید با جدیت دنبال شود

نماینده مردم مسجد سلیمان گفت: اهداف اقتصادی مقاومتی باید با جدیت دنبال شود.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی‌عسگر ظاهری نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی در صحن علنی مجلس گفت: جدیت به دنبال تحقق اهداف اقتصاد مقامتی و عملیاتی نمودن آن درحوزه‌های مختلف نیازمند برنامه‌ریزی و پیگیری مسئولین است.

وی ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسین افزود: برکت نظام جمهوری اسلامی ایران و انقلاب نشأت گرفته از نهضت امام حسین است و حادث شدن انقلاب بر پای عاشورا است و بنابر فرمایش امام (ره) ما هرچه داریم از عزای سیدالشهدا (ع) است و وظیفه ما امروز در راستا حفظ و تقویت این نهضت است که درس‌های عاشورا را فهمیده و در جامعه اجرا کنیم.

نماینده مردم مسجد سلیمان یکی از موضوعات مهم کشور را مقوله فرهنگ دانست و گفت:‌ فرهنگ از مهمترین مؤلفه‌های کشور است که تحت مدیریت جامع قرار می‌گیرد، کشور ما امروز بنابر استخراج مؤلفه‌های فرهنگی، نیازسنجی، اولویت بندی و تخصیص منابع تحت مدیریت و پاسخگو بر اساس هیئت‌های فرهنگی نظام جمهوری اسلامی ایران نیاز دارد تا در راستا اهداف جامع اسلامی گام‌های مؤثری برای کشور برداشته شود.

وی افزود: بسیاری از فعالیت‌های جامعه مورد استفاده بهینه قرار نگرفته که نیاز به برنامه‌ریزی دارد  و می‌شود به فعالیت‌ وزارت امور خارجه اشاره نمود که آقای پورابراهیمی توضیح آن را دادند.

ظاهری در پایان خاطر نشان کرد: استحضار دارید که شمال خوزستان بهترین و حاصلخیزترین خاک  دارد ولی هیچ یک از طرح‌های برنامه‌ریزی شده مورد بهره‌برداری قرار نگرفته و حدود 65درصد اقتصاد خوزستان ناشی از گردش نفت و گاز است اما کمتر از 5درصد این منابع به این شهر اختصاص می‌یابد.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.