سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

کاهش اتکای کشور به درآمدهای نفتی

معاون اول رئیس‌جمهور گفت:اتکای کشور به درآمدهای نفتی روزبه‌روز در حال کاهش است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در بدو ورود به فرودگاه بجنورد گفت : تراز تجاری ایران در 6 ماهه اول امسال با 2 میلیون دلار مثبت شده است .

وی با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل ، افزود : سفر ما به استان‌های مختلف هم با رویکرد اقتصاد مقاومتی انجام می‌شود.

معاون اول رئیس‌جمهور خاطر نشان کرد : تاکنون 120 طرح مهم را در ستاد اقتصاد مقاومتی و در استان‌های کشور شناسایی کرده که هدف و مبنای شناسایی این طرح‌ها به حرکت درآوردن چرخ‌های اقتصادی در راستای شعار سال بوده است.

به گفته وی این طرح‌ها در حوزه‌های مختلف نفت، گاز و صنعت در استان‌های مختلف قرار دارند.

جهانگیری همچنین از شناسایی هفت هزار و 500 واحد تولیدی دارای مشکل برای استفاده از تسهیلات در کشور خبر داد و گفت: در این زمینه بانک‌ها وارد عرصه شده تا تسهیلات به این واحدها ارائه شود.

معاون اول رئیس‌جمهور تصریح کرد: در سفر یک روزه خود به خراسان شمالی ضمن افتتاح یک سد ، در نشست شورای اداری با محوریت اقتصاد مقاومتی شرکت خواهیم کرد.

جهانگیری در بدو ورود به فرودگاه مرکز خراسان شمالی مورد استقبال محمدرضا صالحی استاندار، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای تامین و شماری از مسوولان قرار گرفت.

انتهای پیام/ط

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.