سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیستان وبلوچستان

نیروی انتظامی معلمان اخلاق اجتماعی جامعه هستند

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان به همراه جمعی از معاونین ، مشاورین و روسای ادارات به مناسبت هفته نیروی انتظامی با فرمانده نیروی انتظامی استان دیدار و گفت و گو کرد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان.، سردار حسین رحیمی، فرماندهی انتظامی سیستان وبلوچستان در این جلسه اظهار کرد: همه ما به نوعی مدیون معلمان و فرهنگیان هستیم و برای این بزرگواران وظیفه ی ویژه ای داریم .

رحیمی با اشاره به این که نیروی انتظامی معلم های اخلاق اجتماعی هستند بیان کرد: تمام سعی و تلاش ما در این است که اقدامی برای ایجاد آرامش در جامعه انجام دهیم

وی با اشاره به اینکه این استان شرایط خاص خود را دارد خاطر نشان کرد: در سنوات گذشته به ویژه برای فرهنگیان مشکلاتی به وجود آمده بود که بحمدالله توانسته ایم امنیت و آرامش را به معلمان و کلاس در برگردانیم .

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان، آموزش را اولویت اول مجموعه کاری خود دانست و گفت: توجه به فرهنگ سازی ، برخورد مناسب با مردم و پیروی از الگوی رفتاری متناسب با شان اجتماعی جامعه از مهم ترین اهدافی بوده است که سعی کرده ایم برای تحقق آن گام های موثری برداریم .

علیرضا نخعی، مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در این دیدار ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: این استان خاص ، سخت و پرمسئله با برنامه ریزی سنجیده و نگاه مردمی فرماندهی نیروی انتظامی و در سایه لطف خداوند شرایط بسیار خوبی را تجربه می کند که اگر این درایت انسان ساز نبود ممکن بود مشکلات عدیده ای داشته باشیم .

مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: از لحظه ای که مدرسه ها باز شده تلاش های همکاران نیروی انتظامی در تامین امنیت تردد دانش آموزان و ایجاد نظم عمومی و امنیت احاد معلمان قابل تقدیر است .

انتهای پیام/ع


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.