سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

آغاز مرحله داوری كارآفرينان برتر یزد

مرحله داوری جشنواره كارآفرينان برتر، هم زمان با سراسر كشور آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ رييس اداره توسعه كارآفرينی با اعلام اين خبر گفت: در راستای تكريم و تجليل از كارآفرينان برتر و در ادامه پروسه ثبت نام كارآفرينان و نيز ثبت نام افرادی كه تمايل دارند براي قضاوت و داوری در يازدهمين جشنواره كارآفرينان برتر همكاری داشته باشند از هشتم مهرماه، مرحله داوری آغاز شده و تا يك هفته ادامه خواهد داشت.

فاطمه نيكجو افزود: در اين مرحله، افرادی كه در مردادماه سال جاری برای داوری از طريق سامانه مربوط به يازدهمين جشنواره اعلام آمادگی كرده اند در صورت تاييد تخصص و تجارب آن ها از سوی وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی، مي توانند در مهلت مقرر نسبت به داوری و اعلام نظر برای كارآفرينان استان اقدام نمايند.

در اين خصوص لازم است داوران محترم با ورود به سايت جشنواره وارد كارتابل شخصی خود شده و نسبت به مشاهده و داوری كاربرگ های اختصاصی اقدام كنند.

وی همچنين خاطرنشان كرد مرحله داوری جشنواره يازدهم تنها تا پانزدهم مهرماه مهلت دارد و قابل تمديد نيست و چنانچه افراد به نام كاربری و كلمه عبور خود دسترسی ندارند می توانند مراتب را از طريق تلفن 38254726 پيگيری نمايند.

گفتنی است جشنواره كارآفرينان برتر امسال هرساله در هفته جهانی كار آفرينی همزمان با سراسر كشور اواخر آبان و اوايل آذر برگزار می شود .

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.