سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

خریداری 110هزار تن گندم مازاد از کشاورزان مازندرانی

110 هزار تن گندم مازاد بر مصرف کشاورزان مازندران خریداری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ربیع فلاح ، استاندار مازندران در ششمین جلسه کارگروه هماهنگی خرید تضمینی گندم استان با قدردانی از اقدامات شرکت غله در فصل برداشت و خرید گندم جوانه زده گفت : خرید گندم به خصوص جمع آوری گندم جوانه زده در راستای حمایت از تولید داخلی و کشاورزان توسط دستگاههای متولی و به خصوص شرکت غله شایسته تقدیر و قدردانی است.

وی افزود: همه دستگاههای باید برای رفع مشکل گندم جوانه زده با شرکت غله همکاری و همراهی کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران نیز در این جلسه گفت:  بارندگی مستمر در زمان برداشت گندم که منجر به جوانه زدگی گندم در خوشه شد.

حیدرپور افزود : به منظور جلوگیری از بحران اجتماعی ، گندم از کشاورزان تحویل گرفته شد و ضرورت دارد گندم های جوانه زده تعیین تکلیف شود و در سامانه خرید گندم ثبت و نحوه مصرف آن نیز مشخص شود.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 گفت : با موافقت کارگروه هماهنگی خرید تضمینی گندم استان ، شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 استان مازندران نسبت به ثبت گندم جوانه زده در سامانه خرید تضمینی گندم اقدام کنند.

سید محمد جعفری ، افزود: مکاتبات و اقدامات دستگاه های اجرایی استان در خصوص گندم ، آرد و نان با نظر و تائید مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 باشد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.