سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از مدال آوران المپیک و پارالمپیک در دیار کریمان

سومین آیین تجلیل از مدال آوران و افتخار آفرینان بازیهای المپیک ریو در شهر کرمان برگزار شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از کمیته ملی المپیک در این مراسم از سهراب مرادی مرد طلایی وزنه برداری، سعید عبدولی دارنده مدال برنز کشتی فرنگی و کیمیا علیزاده اولین بانوی مدال آور ایران در تاریخ المپیک و همچنین از ۷ نفر از مدال آوران و ۳ نفر از مربیان کرمانی در بازیهای پارالمپیک تجلیل شد.

این مراسم با حضور کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک، فرشید گل زاده کرمانی نماینده حامی مالی ، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان و مقامات استانی و ده هزار نفری مردم کرمان در بوستان مطهری شهر کرمان برگزار شد.

کیومرث هاشمی، اظهار کرد: قهرمانان نیاز به حمایت دارند و بالاترین رویداد ورزشی المپیک است، از بحث هایی که می تواند به انگیزه آن ها بیافزاید بحث تکریم آن هاست،

وی ادامه داد: این ها کار بزرگی است و قابل ستایش است و من به سهم خودم از  حامی مالی قدردانی می کنم.

کیمیا علیزاده، دارنده مدال برنز تکواندو المپیک نیز که در مراسم حضور داشت اظهار کرد: حمایت ها از ورزشکاران باعث می شود که آن ها انگیزه بگیرند و بدانند که برای بقیه مهم هستند و کسانی هستند که حمایتشان کنند.

علیزاده در رابطه با پاداش ۵۰ میلیون تومانی برای بانوان مدال آور اظهار داشت: حمایت از ورزش بانوان باعث ایجاد انگیزه می شود و سرمایه گزاری برای آینده است و بعدها نتایجش را می بینیم.

سعید عبدولی در مراسم تجلیل ضمن تشکر اظهار داشت: یک انگیزه درونی هست و یک انگیزه بیرونی، ما با تلاش و تعصب خود یک سری کارها را پیش می بریم و تا حدی به جلو حرکت می کنیم اما یک جایی این انگیزه و انرژی تمام می شود و نیاز داریم که از بیرون تلنگری زده شود و دلگرمی هایی به وجود بیاید، مثل همین جشن هایی که برای ورزشکاران ترتیب داده شده است.
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.