سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان؛

سازماندهی همیاران پلیس در استان سمنان

تعداد همیاران پلیس استان سمنان، بیش از 87 درصد از جمعیت دانش‌آموزی این استان را تشکیل می‌دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ فرمانده انتظامی استان سمنان از سازمان‌دهی بیش از ۱۰۵ هزار همیار پلیس در این استان خبر داد.
سردار روح‌الامین قاسمی افزود: هرساله جمعیت همیاران پلیس در مدارس استان سمنان رو به افزایش است و تعداد همیاران پلیس استان سمنان، بیش از 87 درصد از جمعیت دانش‌آموزی این استان را تشکیل می‌دهد.
وی کیفیت‌بخشی به آموزش‌های ترافیکی دانش آموزان را از مهم‌ترین اهداف پلیس در استان سمنان در سال تحصیلی جدید عنوان و افزود: پلیس برای کاهش تلفات سوانح رانندگی طرح‌های مختلفی را در استان سمنان اجرایی می‌کند.
 فرمانده انتظامی استان سمنان سلامت، آموزش و امنیت را سه مؤلفه توسعه کشور دانست و با اشاره به نقش مؤثر دانش آموزان در تحقق این سه مؤلفه تصریح کرد: به‌کارگیری دانش آموزان می‌تواند تحقق هر سه هدف را سرعت ببخشد.
وی با اشاره به اهمیت مشارکت مردمی در تأمین امنیت، مردم محوری را مهم‌ترین رویکرد نیروی انتظامی دانست و افزود: تأمین امنیت پایدار در جامعه، با مشارکت و همکاری مردم ممکن است.
سردار قاسمی با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف نیروی انتظامی استان سمنان برای کاهش تلفات سوانح رانندگی، از کاهش 38 درصدی تلفات این سوانح در استان سمنان در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
انتهای پیام/ د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.