سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

رونمایی از پایگاه الکترونیکی جشنواره ایده سبزکوه

پایگاه الکترونیکی اولین جشنواره ایده های برتر استان چهارمحال و بختیاری با عنوان «سبزکوه» رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ پایگاه الکترونیکی اولین جشنواره ایده های برتر استان چهارمحال و بختیاری با عنوان «سبزکوه» (هدایت، مهارت و حمایت) به نشانی www.sabzkoohchb.ir در دانشگاه شهرکرد رونمایی شد.

رئیس دانشگاه شهرکرد در آیین رونمایی از پایگاه الکترونیکی جشنواره ایده های برتر سبزکوه گفت: این جشنواره همزمان با هفته پژوهش در آذرماه سال جاری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، در 6 حوزه صنعت، خدمات، کشاورزی، علوم پزشکی، هنر و علوم انسانی و در 2 مرحله شهرستانی و استانی از سوی مرکز رشد واحدهای فناوری این دانشگاه برگزار می شود.

شایان شامحمدی با اشاره به همکاری بنیاد نخبگان، پارک علم و فناوری و مراکز رشد دانشگاه های علوم پزشکی و آزاد اسلامی و جهاد دانشگاهی استان در برگزاری این جشنواره افزود: پس از دریافت ایده ها و انجام داوری، از ایده های برتر با اهدای جوایز تقدیر خواهد شد.

وی ادامه داد: زمينه سازی برای تحقق دانشگاه كارآفرين، هدايت ايده های خلاق و نوآور برای توليد ثروت، ايجاد اشتغال مولد و ترويج روحيه ايده ‌پردازی در جوانان از اهداف این جشنواره است.

شامحمدی یادآور شد: ثبت نام علاقمندان برای شرکت در این جشنواره، از 11 مهرماه جاری به مدت یک ماه از طریق نشانی sabzkoohchb.ir انجام می شود.

انتهای پیام/ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.