سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته هفتم لیگ جزیره

نخستین شکست گواردیولا برابر بهترین تاتنهام نیم قرن اخیر/پوچتینو باز هم یقه پپ را گرفت

تیم فوتبال تاتنهام موفق شد تا در یک دیدار تماشایی با نتیجه 2-0 منچسترسیتی را شکست دهد تا ضمن 17 امتیازی شدن، فاصله اش را با سیتیزن های صدرنشین به یک امتیاز کاهش دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان: در ادامه رقابتهای هفته هفتم لیگ جزیره ، تیم تاتنهام در وایت هارت لین میزبان منچسترسیتی بود که توانست این تیم را با دو گل شکست دهد.

دقیقه 9  تاتنهام به گل اول رسید. اریک لاملا پس از توپ ربایی از حریف در میانه میدان صاحب توپ شده، و در سمت چپ دنی رز را راه انداخت. ارسال پای چپ مدافع ملی پوش تاتنهام اما با روی پای الکساندر کولاروف جفت و جور نشد و این مدافع باتجربه به اشتباه دروازه خودی را گشود.

شاگردان پوچتینو دقیقه 37 گل دوم را هم زدند.  روی یک ضد حمله سریع، تاتنهام با سه نفر کارش را پیش برد. لاملا توجه مدافعان حریف را به خود جلب کرد و این دله الی بود که طی یک و دویی با سون، در موقعیتی تک به تک با براوو قرار گرفت و پیش از رسیدن اوتامندی با ضربه ای سر ضرب به سمت چپ خود، دومین گل تاتنهام را به ثمر رساند.

در دقیقه 64 برخوردی در بیرون از محوطه منچسترسیتی رخ داد که داور دستور به ادامه کار داد ولی ثانیه ای بعد، فرناندینیو در محوطه جریمه خودی دله الی را با بی احتیاطی متوقف کرد، تا یک ضربه پنالتی نصیب اسپرز شود. لاملا پشت توپ ایستاد و آن را به سمت راست خود زد، جایی که براوو با شیرجه حساب شده خود توپ را دفع کرد و تیمش را در جریان بازی نگه داشت اما سیتی نتوانست گلها را جبران کند و شکست خورد.

این نخستین شکست گواردیولا در منچستر سیتی بود. نکته جالب این است که در نخستین رویارویی گواردیولا و پوچتینو در سال 2009 ، پوچتینو موفق شده بود با تیم اسپانیول، بارسلونای گواردیولا را پس از 9 ماه شکست ناپذیری مغلوب کند.

تاتنهام با این پیروزی 17 امتیازی شد و با یک امتیاز کمتر نسبت به منچسترسیتی در رتبه دوم قرار گرفت. البته این بهترین شروع تاتنهام در لیگ طی نیم قرن اخیر نیز هست.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.