سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهاباد؛

اعزام ۳۰ هزار دانش آموز آذربایجان غربی به اردوهای راهیان نور

اعزام ۳۰ هزار دانش آموز آذربایجان غربی به اردوهای راهیان نور آغاز شد

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و وپرروش استان در این مراسم گفت : گرامیداشت دوران دفاع مقدس گامی در راستای زنده نگهداشتن رشادتهای آن دوران است.

قدرت الله قاسمی افزود : امروز با غیرت و سربلندی افتخار می کنیم که با اعزام این کاروانها می توانیم به عنوان وارثان نسل اول انقلاب دین خود را به شهداادا کنیم.

قاسمی با اشاره به روحیه ایثار ، غیرت و بصیرت در بین شهدا گفت : دانش آموزان همواره باید اگاه باشند که ما پاسدار و وارث آن خونهای شریف هستیم و گام برداشتن در این راستا ضروریست

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی نیز در این مراسم گفت : افزایش کیفی برنامه های معنوی در قالب اردوهای راهیان نور می تواند به ماندگاری آثار و خاطرات دوران دفاع مقدس در اذهان دانش آموزان کمک کند.

سردار عابدین خرم اظهار داشت : قشر بسیج دانش آموزی و فرهنگیان استان جزو اقشار فعال در استان هستند که فعالیت های فرهنگی و علمی خود را به بهترین نحو انجام می دهند.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی نیز در این مراسم گفت : انتقال هنرمندانه ارزشهای انقلاب و دفاع مقدس و لزوم تجلی روحیه ایثار و معنویت در کاروان های راهیان نور دانش آموزی الزامیست.

فریدون سید مصطفوی با اشاره به وجود تعداد کثیری از شهدا در آموزش و پرورش اضافه کرد : ٧٧٧ دانش آموز و ١٤٣ معلم شهید در استان ، تداوم انتقال ارزشهای انقلاب را ضروری تر می کند.

در این مراسم از خادمان کاروانهای راهیان نور دانش آموزی استان تجلیل شد.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.