سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهاباد؛

موفقیت اعضای کانون پرورش فکری آذربایجان غربی در جشنواره نقاشی بوداپست

کودکان استان آذربایجان غربی با افتخار آفرینی در جشنواره بین المللی نقاشی کودکان بیمار در بوداپست مجارستان سه تندیس کسب کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، در دومین جشنواره و مسابقه بین المللی نقاشی کودکان بیمار در بوداپست مجارستان 2 تندیس طلا و یک تندیس نقره به اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی اهدا شد.

الینا الیاسی از کانون بوکان نشان طلای گروه سنی هفت تا 10 سال ، تریفه محمود کاکی 14 ساله از کانون شماره یک مهاباد نشان طلای گروه سنی 13 تا 17 سال و آیش باقرالموسوی از کانون ماکو نشان نقره گروه سنی هفت تا 10 سال مسابقه بین المللی نقاشی کودکان بیمار را دریافت کردند.

شیلان ناظم زاده ، شیرین باقرالموسوی و سارا مجیدی سه مربی هستند که هدایت این اعضا را در کارگاه های نقاشی مراکز کانون بر عهده داشتند.

گفتنی است ؛ یک هزار و 300 اثر از 24 کشور دنیا با ارسال آثار نقاشی کودکانی که سابقه بیماری و بستری شدن در بیمارستان را داشته اند ، در این مسابقه شرکت داشتند.

از بین نامزدهای اصلی جشنواره که از 14 کشور جهان بود 12 اثر برگزیده در چهار گروه سنی ، با اهدای هدیه و تندیس جشنواره در بوداپست تجلیل شد.

سه کودک از آذربایجان غربی و یک کودک از تهران نمایندگان برگزیده ایران در این مسابقه بودند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی با ارسال 50 اثر در این مسابقه حضور داشت.


برچسب ها: موفقیت ، اعضای ، کانون ، پرورشی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.