سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان؛

چشمان ۴۵ زندانی جرایم غیر عمد سیستانی و بلوچستانی در انتظار خیران

در حال حاضر ۴۵ زندانی جرایم غیرعمد در زندان های سیستان و بلوچستان در انتظار کمک خیران به سر می برند تا به آغوش گرم خانواده باز گردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،رحمدل بامری مدیر عامل ستاد دیه سیستان و بلوچستان گفت:زندانیان جرایم غیر عمد بسیار آبرومند هستند اما تنها به دلیل غفلت و عدم رعایت نکات حقوقی و مالی در بند زندان گرفتار شده اند.

وی افزود: در حال حاضر تعداد ۱۰ نفر در زاهدان، ۱۱ نفر در زابل، پنج نفر در ایرانشهر، هفت نفر در سراوان و ۱۲ نفر در چابهار در زندان به دلیل جرایم مالی و غیرعمد به سر می برند که تنها با همت خیران می توان این تعداد را از بند اسارت رها کرد.

بامری با بیان اینکه، از ابتدای سال تاکنون ۵۱ زندانی توسط ستاد دیه و کمک خیران از بند اسارت رها یافته و به آغوش خانواده باز گشته اند تصریح کرد: حادثه در کمین همگان و تنها با اندکی غفلت رخ می دهد بنابراین با اندک دقت و درایت می توان از وقوع بسیاری از حوادث جلوگیری به عمل آورد.

وی تاکید کرد: مردم نوع دوست و خیر اندیش سیستان و بلوچستان با ارسال کمک های خود از طریق شماره گیری ۷۷۷۷۰۵۴ ۷۸۰ توسط تلفن همراه می توانند در امر آزادی مددجویان نیازمند سهیم باشند.

مدیر عامل ستاد دیه سیستان و بلوچستان در پایان خاطرنشان کرد: هم استانی های عزیز کمکهای نقدی خود را از طریق واریز به شماره حسابهای ۲۵۱۷۳۴۶۲۹۵ بانک تجارت، ۳۲۳۲۳۳۳۳۱۳ ملت، ۳۱۲۳۵۵۵۴ بانک رفاه کارگران و ۱۳۰۰۲۷۰۰۱۱۷۰۵۰۱ پست بانک به ستاد دیه استان رسانده تا موجبات آزادی زندانیان محکوم به دیه فرهم شود.

انتهای پیام/پ


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.