سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور بانوان سرمایه گذار در حوزه گردشگری؛

انجمن بانوان سرمایه گذار در حوزه گردشگری راه اندازی می شود

انجمن بانوان سرمايه گذار در حوزه گردشگري كشور كه به تازگي تاسيس شده، در پي فراهم نمودن بستري مناسب براي بهره گيري از توانمنديها و سرمايه فكري و انساني بانوان در حوزه گردشگري و مشاغل مرتبط با آن است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛جليل جباري ، شكل گيري اين انجمن را يكي از اتفاقات مثبت در حوزه سرمايه گذاري دانست و گفت: با توجه به اينكه فعاليت انجمن داراي وجاهت قانوني و تحت مقرارات اتاق بازرگاني است، مطمناً در رونق همه جانبه صنعت توريسم تاثيرگذار خواهد بود.

مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان از جمله اهداف مهم اين انجمن را،‌اشتغال و كارآفريني عنوان كرد كه با ارائه طرحهاي خلاقانه، ميتواند حوزه هاي صنايع دستي و ميراث فرهنگي را نيز دربرگيرد.

در ابتداي اين نشست،‌داود فرازي معاون برنامه ريزي و سرمايه گذاري اداره كل،‌ضمن تقدير از حضور مهمانان ، اهداف و تاثيرات فعاليت اين انجمن براي استان را كاملاً مثبت پيش بيني كرد و ابراز اميدواري نمود كه باتوجه به وجود استعدادهاي موجود در بين قشر تحصيلكرده و خلاق بانوان استان، رونق بيشتر و متفاوتي را در بخش سرمايه گذاري و گردشگري شاهد باشيم.

اين جلسه، با ارائه تجربيات موفق شخصي در حوزه سرمايه گذاري گردشگري از سوي مهمانان حاضر ادامه پيدا كرد و در انتها مقرر شد تا اساسنامه انجمن و سازوكار عضو گيري در آن، براي تشكلها و كانونهاي بانوان فعال شهرستانهاي استان ارسال شود.


انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.