سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدير كل امور اجتماعي و فرهنگي استانداري آذربايجان غربي؛

ارائه آموزش های مهارتی به آسیب دیدگان اجتماعی آذربایجان غربی

مدير كل امور اجتماعي و فرهنگي استانداري آذربايجان غربي از ارائه آموزش های مهارتی به آسیب دیدگان اجتماعی آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛هوشنگ عطاپور ظهر امروز در مراسم تجليل از بازنشستگان اداره كل آموزش فني و حرفه اي آذربایجان غربی با اشاره به تلاش 30 ساله بازنشستگان گفت: بازنشستگی فصل نوینی از زندگی است و آغازی برای زندگی با شیوه و ایده های جدید است و اظهار امیدواري نمود این دوران جدید ازپر بارترین و با نشاط ترین مراحل زندگی بازنشستگان باشد.

وی در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به تأكيدات مقام معظم رهبري در خصوص كاهش آسيب هاي اجتماعي ، بر ارائه آموزش هاي مهارتي به آسيب ديدگان اجتماعي تأكيد كرد.

مدير كل امور اجتماعي و فرهنگي استانداري آذربايجان غربي لازمه کاهش پیامدهای ناشی از آسیب های اجتماعی را کار جهادی و تلاش مضاعف دولتمردان خواند و افزود : ارائه آموزش هاي مهارتي فني و حرفه اي گامي اساسي در كاهش اين معضل است.

محسن مددي مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان نيز در ادامه اين مراسم با اشاره به اهميت و نقش بازنشستگان از خدمات ارزنده وصادقانه اين افراد در طول دوران خدمت تقدير و تشكر نمود و اظهار داشت: بی شک تربیت نیروی انسانی ماهر ،متخصص و کارآمد از عوامل کلیدی و انکار ناپذیر در توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور محسوب می گردد و اشتغال جوانان جوياي كار ، بهبود معيشت آحاد جامعه حركتي است در راستاي نظام مقدس جمهوري اسلامي كه مرهون تلاش هاي دوران جواني و روزهاي خوش زندگاني بازنشستگان اين مجموعه است.

مددي با بيان اينكه بازنشستگی پایان کار نیست گفت: باید از پتانسیل قوی و تجربیات ارزنده بازنشستگان استفاده شود و نباید همیشه جوانان با آزمایش و خطا کار را جلو ببرند.

وي تکریم بازنشستگان ، حفظ حرمت آنان و ارائه خدمات سریع ، آسان و با کیفیت به آنان را مهمترین اولویت مجموعه بزرگ آموزش فني و حرفه اي دانست.

در پایان این مراسم با اهدای یک جلد کلام ا... مجید و لوح تقدير از زحمات همکاران بازنشسته تقدیر گردید.


انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.