سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

بازدید 2 و نیم میلیون گردشگر داخلی و خارجی از آثار تاريخي شهر نیاسر

شهردار شهر نياسراز بازديد 2 و نیم میلیون گردشگر داخلی و خارجی از آثار تاريخي اين شهر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،2 و نیم ميليون نفر گردشگر از آثار شاخص تاريخي شهر نياسر از جمله آبشار، باغ تاريخي تالار، غار رئيس، چارتاقي و آئين گلابگيري و گلچيني نياسر از بهار تا پایان تابستان بازديد كردند.
سبحان نظری شهردار نیاسر با اشاره به افزايش بازديد گردشگران به ويژه گردشگران خارجي از نياسر، گفت: نكته جالب از نظر گردشگران، وجود مجموعه اي از آثار تاريخي و جاذبه هاي زيباي طبيعي در شهر نياسر است.
وی با اشاره به بازديد بيش از 2 و نیم میلیون گردشگر داخلي و خارجي در 6 ماهه نخست سال از آثار تاريخي نياسر گفت: در اين مدت 11 هزار گردشگر خارجي از نياسر بازديد كردند که می توان به کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهایی از جمله روسیه، آلمان، ژاپن، فرانسه، چین، کره جنوبی و ... اشاره کرد.
شهردار نیاسر با اشاره به اينكه کهن باغشهر ایران( نياسر) یکی شهرهای توريستي و بكر کشور است، گفت: در اين شهر آثار برجسته تاريخي مانند غار تاريخي ريس، چارتاقي، باغ تاريخي تالار، چشمه اسكندريه و آبشار، آسياب آبي، چنارهاي قديمي و كهنسال و همچنين جاذبه هاي طبيعي همچون چشم انداز نياسر، دشت هاي گل آلاله و شقايق هاي وحشي، باغات گل محمدي و آئين گلابگيري سنتي و کم نظیر و یا حتی بی‌نظیر است.
شهر سبز نیاسر در 15 کیلومتری شهر کاشان، از طريق اتوبان در فاصله 220 كيلومتري شهر تهران پايتخت ايران، 80 كيلومتري شهر مذهبي قم و 240 كيلومتري شهر تاريخي اصفهان قرار دارد.


انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.