سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

شهرداری و نیروی انتظامی یک روح در دو کالبد

شهرداری و نیروی انتظامی یک روح در دو کالبد هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،شهردار اصفهان در هفته نیروی انتظامی گفت: انتظام‌بخشی به شهر از وظایف شهرداری ها و کارکنان نیروی انتظامی می باشد و باید با همکاری این 2 نهاد مناطق کور و جرم‌خیز از بین برود و بستر رضایت و اعتماد مردم هرچه بیشتر و بهتر فراهم شود.

مهدی جمالی‌‌نژاد افزود : زیربنای توسعه هر جامعه امنیت است و اگر در منطقه‌‌ای امنیت نباشد، سرمایه‌‌گذاری،‌ توسعه و اشتغال پایدار در آن منطقه رونق نخواهد یافت.

وی با اشاره به امنیت خوب حاکم بر شهر اصفهان افزود: امنیت خوبی را که امروز در شهر و استان اصفهان شاهد هستیم با تلاش و اهتمام جدی نیروهای انتظامی، امنیتی و قضایی و همچنین مشارکت خوب مردم شکل گرفته است.

وی مکتبی، مردمی و ولایی بودن را سه ویژگی ممتاز نیروهای مسلح در حفظ امنیت، اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: امنیت همواره مایه آرامش و آسایش جامعه است و بنابراین در جامعه امروزی امنیت، عدالت و رفاه 3 فاکتوری است که مردم به آن نیازمندند و دستیابی به آنها جزء اهداف نظام جمهوری اسلامی است.

شهردار اصفهان با تاکید بر اینکهنیروی انتظامی در حوزه‌‌های مختلف امنیت، اعم از امنیت در رفت و آمد جاده‌‌ای، امنیت شهرها، مرزها و مراکز مختلف فعالیت دارد گفت: در کنار همه این اقدامات نیروی انتظامی وظیفه تامین امنیت روانی را نیز بر عهده دارد و در این زمینه باید اقدامات گسترده‌‌ای را در حوزه فرهنگسازی و همچنین جلوگیری از آسیب‌‌های اجتماعی انجام دهد که کار بسی سخت و دشوار است.

مهدی جمالی‌‌نژاد به تعامل سازنده نیروی انتظامی با شهرداری اصفهان اشاره کرد و بیان کرد: فعالیت‌‌های شهرداری و نیروی انتظامی در سطح شهر اصفهان و به ویژه در بخش حمل و نقل و ترافیک و همچنین کاهش آسیب‌‌های اجتماعی مکمل یکدیگر بوده و تاکنون دستاوردهای خوبی را نیز داشته است.


انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.