سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

اجرای طرح مترجمی زبان قرآن در 28 شهر

طرح مترجمی زبان قرآن در ۲۸ شهر کشور اجرایی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛طراح و نویسنده طرح مترجمی زبان قرآن در حاشیه اولین همایش آسیب شناسی اجتماعی کلام وحی که در سازمان تبلیغات قزوین برگزار شد ، گفت: این طرح با روشهای حضوری، غیرحضوری و فضای مجازی عملیاتی شده است.



حجت الاسلام سید علی حسین یزدی افزود : طرح مترجمی زبان قرآن ۱۸ سال است آغاز شده و کسانی که دوره را کامل کنند بر آن تسلط می یابند و می توانند تجزیه و ترکیب را آموزش ببینند و با تفسیر قرآن آشنا می شوند.

طراح و نویسنده طرح مترجمی زبان قرآن بیان کرد:  این طرح در ۱۰ کشور اروپایی و آسیایی نیز اجرایی شده و به عنوان یک طرح نوین در کشور مطرح است و در شرایطی که بیش از ۴۰ نوع کتاب در ترجمه و مفاهیم قرآن نوشته شده این طرح شاخص است.

وی گفت: کتب این طرح در بازار موجود نیست و به افرادی که برای شرکت در طرح ثبت نام کنند توزیع می شود.

حجت الاسلام حسین یزدی تصریح کرد: این طرح به صورت کارگاهی اجرا می شود و افراد شرکت کننده تا زمانی که توجیه نشوند از کلاس خارج نخواهند شد.



وی اظهارداشت: در این طرح همه کسانی که مترجمی می کنند ناظر دارند و ایرادها در زمان تدریس برطرف می شود و به همین دلیل نتایج کار ارزشمند است.

طراح و نویسنده طرح مترجمی زبان قرآن گفت: در این طرح شش کتاب داریم که ۱۰۲ درس خوانده می شود و در کلاس های حضوری مدت دوره ۲.۵ سال در ۱۱ ترم و غیر حضوری ۱.۵ سال است و در پایان دوره گواهی شرکت اعطا می شود.

وی اضافه کرد: در این طرح محتوی، فهم و درک مطلب بسیار مهم است و دنبال مدرک گرایی نیستیم و گروههای سنی مختلف با استقبال گسترده موجب غنی شدن طرح شده اند.

حجت الاسلام حسین یزدی اظهارداشت: بیش از دو هزار استاد در طرح شرکت کرده اند که در حال حاضر ۵۰۰ نفر مشغول تدریس هستند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۰۲ ۰۷ خرداد ۱۳۹۷
سلام لطفا در مورد طرح مترجمی زبان تو شهرستان ها توضیح بدین اینک چطوره...کامل توضیح بدین..