سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پارسایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

فراکسیون امید بیش از هر فراکسیونی در انتخابات تاثیرگذار خواهد بود/ دیدار امیدی‌ها با روحانی در آینده ای نزدیک

سخنگوی فراکسیون امید معتقد است فراکسیون متبوع خود بیش از هر فراکسیونی در انتخابات ریاست جمهوری اتی اثرگذار خواهد بود.

بهرام پارسایی نماینده مردم شیراز در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان از دیدار اعضای فراکسیون امید با حسن روحانی رئیس جمهور در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

وی افزود: هماهنگی‌های لازم برای برگزاری این دیدار با رئیس جمهور انجام شد همچنین ما قصد داریم با وزرای کابینه یازدهم هم جلسه‌ای داشته باشیم.

این نماینده مجلس در ادامه در رابطه با زمان برگزاری این دیدار گفت: فراکسیون امید عجله‌ای برای برگزاری این دیدار ندارد، اما با این حال پیگیر برگزاری این دیدار خواهد بود.

پارسایی تصریح کرد: پیرامون دیدار فوق آقای عارف پیش‌تر با آقای روحانی جلسه‌ای داشت و در این رابطه ابتدا جلسه فوق به دعوت هیئت رئیس فراکسیون امید بوده و پس از آن احتمالا مجمع عمومی یک ملاقات با رئیس جمهور خواهد داشت.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اعضای فراکسیون متبوع خود حامیان قطعی دولت در راستای منافع ملی هستند بیان داشت: نباید این شائبه ایجاد شود فراکسیون امیدی‌ها وکیل‌الدوله‌اند، چرا که این فراکسیون در راستای توسعه همه جانبه کشور اعم از سیاست خارجی و حل مشکلات اقتصادی در کنار دولت بوده تا گره از کار مردم باز کند طبیعتا برگزاری چنین دیدارهایی می‌تواند تقویت کننده برخی امور شود.

پارسایی در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه فراکسیون امید در انتخابات آتی چه نقشی خواهد داشت تاکید کرد: قطعا فراکسیون امید در انتخابات ریاست جمهوری آتی بیش از هر گروه و فراکسیونی اثرگذار خواهد بود.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.