سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

کمک 65میلیونی برای دانش آموزان بی بضاعت جیرفت

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) جیرفت از کمک 647 میلیون ریالی مردم نوعدوست و خیران به دانش‌آموزان بی‌بضاعت این شهرستان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، اسماعیل امیری در حاشیه برگزاری جشن عاطفه‌ ها در این شهرستان گفت : جشن عاطفه‌ها در سال جاری از شهریور امسال همزمان با سراسر کشور با شعار مهر در انتظار همدلی آغاز شده است.

 وی با اشاره به اینکه مردم نوعدوست و خیران این شهرستان تاکنون 647 میلیون ریال به این دانش اموزان کمک کرده اند، افزود: این کمک‌ ها در قالب کمک نقدی و غیرنقدی از جمله اهدای نوشت‌ابزار، کیف، دفترچه و پوشاک بوده و در بین دانش آموزان بی بضاعت نیازمند توزیع شده است.

امیری از برگزاری جشن عاطفه‌ها ویژه مدارس در 120 مدرسه شهرستان جیرفت خبرداد و خاطر نشان کرد: این جشن به‌صورت نمادین با حضور مسئولان در دبیرستان دخترانه نمونه دولتی ابرار برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: کمک ‌های حاصله در جشن عاطفه‌های مدارس برای توزیع بین دانش‌آموزان نیازمند در اختیار سازمان دانش‌آموزی قرار می‌گیرد و در سال گذشته نیز 108 مدرسه در این مراسم شرکت داشتند که مبلغ 136 میلیون ریال جمع‌آوری و به دانش‌آموزان نیازمند کمک شده است.
انتهای پیام/ ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.