سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

مرحله دوم جشن عاطفه ها

مرحله دوم جشن عاطفه ها با هدف ترویج فرهنگ نوع دوستی ، احسان و نیکوکاری همزمان با سراسر کشودر در مدارس استان بر گزار شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ این مراسم بصورت نمادین امروز در مدرسه ثنای قزوین برگزار شد و دانش آموزان کمکهای نقدی و غیر نقدی را به دانش آموزان نیازمند اهدا کردند.



مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان دراین مراسم گفت : کمکهای جمع آوری شده در این مرحله در هر مدرسه بین دانش اموزان نیازمند همان مدرسه تقسیم می شود .

وحید میرزایی میزان کمکهای نقدی و غیر نقدی جمع اوری شده در مرحله اول جشن نیکوکاری از 25 شهریور  تاکنون را  سه میلیارد ریال بیان کرد .



وی افزود : سه هزار و 500 دانش اموز نیازمند در سطح استان با نیازهای تحصیلی متفاوت در حال تحصیل اند.

به گفته مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان ، پارسال دانش آموزان  هزار و 200 مدرسه استان 350 میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند کمک کردند.



سیده حمیده زرابادی ، نماینده مردم قزوین ، ابیک و البرز در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم خطاب به دانش اموزان گفت : شما که اکنون به راحتی مشغول به تحصیل هستید به شکرانه ی این نعمت ، دستان دانش اموزان نیازمند را بگیرید و مهرورزی و نوع دوستی شما مختص به ماه مهر نباشد و همیشه تداوم داشته باشد .

انتهای پیام/



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.