سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دامغان؛

بیمارستان صحرایی امام حسین در کوه زر دامغان احداث می شود

این بیمارستان صحرایی موقت با بیش از ۵۰ نیرو از قبیل پزشک، بهیار، نیروی امدادی و خدماتی کار خدمت رسانی خود را انجام خواهد داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از دامغان ، رئیس شبکه بهداشت و درمان دامغان گفت : این بیمارستان به پیشنهاد سازمان بسیج جامعه پزشکی و با هماهنگی این ارگان با ادارات مربوطه در منطقه کوه زر دامغان بر پا خواهد شد.
ابوالفضل فتاح اظهار داشت : این بیمارستان صحرایی موقت با بیش از ۵۰ نیرو از قبیل پزشک، بهیار، نیروی امدادی و خدماتی کار خدمت رسانی خود را انجام خواهد داد.
وی به هدف از برپایی این بیمارستان اشاره و تصریح کرد: این بیمارستان صحرایی موقت با هدف خدمات رسانی به مردم محروم منطقه و ویزیت بیمارانی که توان عزیمت به شهر را ندارند برپا خواهد شد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان دامغان تاکید کرد: در چند سال اخیر تا کنون از سوی بسیج جامعه پزشکی استان سمنان ۴ بیمارستان صحرایی برپا گردیده که ۳ بیمارستان در شاهرود، ۱ بیمارستان در گرمسار بوده است.
وی افزود: خدمت رسانان این بیمارستان در مورد همه خدمات  به جز خدمات تخصصی به صورت شبانه روزی ارائه خدمت می نمایند
فتاح خاطر نشان کرد: در طول این مدت تعداد ۱۰ پزشک به ارائه خدمات تخصصی همچون داخلی، اطفال، جراحی محدود، زنان، سونوگرافی، ارائه دارو، پزشک عمومی و دندانپزشک خواهند پرداخت.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان گفت: در این بیمارستان ویزیت رایگان کلیه مراجعه کنندگان انجام خواهد شد و بیماران شناسایی و بعد از تشخیص و بررسی در صورت وجود مشکل، مراتب درمان در بیمارستان ولایت دامغان پیگیری خواهد شد.
انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.