سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح

بمناسبت هفته نیروی انتظامی صبحگاه مشترک نیروهای مسلح امروز در مقر فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ در این مراسم نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه در آستانه هفته امر به معروف و نهی از منکر و همچنین ماه محرم قرار داریم خواستار احیای هر چه بهتر این فریضه الهی شد .



حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت : اگر در جامعه ای  فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر فراموش شود آزادگی و حریت جای خود را به تملق گویی و چاپلوسی خواهد داد .

همتی استاندار قزوین هم در این مراسم به نقش مهم و تاثیر گذار نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت اشاره کرد و افزود: در سایه امنیت و آرامش است که جوامع رشد و توسعه می یابند.

استاندار قزوین در ادامه یکی از مهمترین وظایف دولت ها را برقراری نظم و امنیت در جامعه دانست و افزود: امنیت امروز کشورمان بالاتر از امریکا و دیگر کشورهای اروپایی است .



همتی ضمن قدرانی و تشکر از حضور گسترده مردم در استقبال از ریس جمهور ، از نیروی انتظامی بخاطر تلاش های شبانه روزی دربرقراری نظم و امنیت قدردانی کرد .

سردار محمودی فرمانده انتظامی استان قزوین  هم از برگزاری بیش از 100 برنامه متنوع در طول هفته انتظامی در استان خبر داد .

فرمانده انتظامی استان در ادامه از افزایش  ساعات خدمت رسانی به مردم و ترخیص موتور سیکلت ها و خودروهای توقیفی در هفته نیروی انتظامی  خبر داد.



در صبحگاه مشترک امروز ضمن تجلیل از خانواده معظم شهدا ، اعطاء در جه به نیروهای انتظامی ، یگانهای مختلف رژه رفتند و نیروهای انتظامی در مانوری توان دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.

نظیر چنین مراسمی در دیگر شهرستانهای استان هم برگزار شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.